joi, 28 iunie 2007

asa nu

mi-a fost propuse de diversi indivizi de la noi de pe scara si nu numai, cateva adrese pe care sa le asez pe pagina mea pentru ca oamenii sa intre de la mine la ei, cum ar veni sa fac o usa de la mine din apartament catre alte apartamente, de noi de pe scara si nu numai. cert este ca la unele propuneri am raspuns cu promtitudine, da, per exemplu la domnul Adrian Nastase sau la domnul Rogozanu Costi, sau la domnu Tolontan de la gazeta. dar alte nume tare m-au suparta numai la auz. de exemplu mi s-a propus asta, bucurenci, care cu scandalul cu domnii filozofi . asta nu-i un om de omenie, mi-am spus cand am auzit. nu are respect pentru omul in varsta. fratilor, si eu ma asez la stanga esicherului politic ca sa zic asa, dar nu arunc cu nori. asta o data.
a doua a fost o numita, andaa, care fetiscana asta, ea ce face toata ziua? ea sta toata ziua in casa si... se... aia. asa ca eu spun in felul urmator. eu inteleg ca sunteti tineri dar hai sa nu ne dam in petic pe interent sau pe blogosfera cum se zice mai nou acuma, caci mai sunt si oameni batrani si copii si pentru ca nu e frumos ca sa deligrezi niste percepte care au fost si vor fi inca de cand lumea.

cu stima, domnul prisacaru, prietenul tinerilor

Niciun comentariu: