joi, 14 iunie 2007

Domnul prisacaru s-a cherchelit intr-o seara (se'ntamla rar)

Domnul Prisacaru e un om bun. Dar tare m-a suparat cand mi-a varsat un pahar de vin rosu de tara pe macrame-ul cel nou din sufragerie. Pe ala cu ciorchine de struguri de l-am terminat alaltaieri! Adica eu ma chinuiesc sa migalesc acolo cu croseta, cu ochelarii astia rupti din tineretea mea, iar el isi bate joc de toata munca?! Nu,nu,nu, n-am mai suportat si i-am spus-o aseara in bucatarie. el venea de la veceul de servici. Zice, "lasa ca iese. Iese vinul". Pai o iesi, dar dai 70 de mii pe ariel? ca nu dai. Radea.
Si credeti-ma ca e tare scump sa scump sa faci ochelari pe comanda.
Dar m-am luat cun nervii si am si uitat sa ma prezint. Eu ma numesc doamna Clementina Prisacaru, Isac pe numele de fata. Sunt batrana dar nu mi-e rusine cu asta. nu cer locul tinerilor in torleibuz, ar insemna sa-mi arunc singura pe umeri, povara anilor mei, cum frumos zicea ion agarbicenu. la scris pe internet ma ajuta ba sotul ba marian, nepotul, care zilele astea este in focuri, isi da examenul de capacitate.
pana la urmatoarea reintalnire va spun o seara placuta in compania celor dragi.
Clementina Isac

Niciun comentariu: