vineri, 22 iunie 2007

Clementina ecologica

Caldura asta ma cam tine in casa. Cu tensiunea mea nu e bine sa ies afara decat in cazuri foarte urgente cum este recalcularea pensiilor... in fine. Si in general trebuie sa stau cu doamna Clementina toata ziua. Acum, a auzit ca e seceta in tara si vrea sa facem economie la apa. ca cica sa fim ecologici. Dar in 72, cand ne-am urcat in Daciuta noastra 1100 cu motor reno si am mers pe Cheile Bicazului si fumam amandioi si aruncam mucurile de tigara din masina, sau cand faceam focuri din alea mari si puneam sticlele goale de apa minerala borsec pe jar sa vedem cum pocnesc nu mai era ecologica. Ce vremuri... si ascultam melodii folclorice la tranzistorul ala maro cu baterie patrata, ruseasca... Mai deschideam si o sticla de vin, asa la ocazii speciale, cand ieseam mai multe familii... Luam niste carnica de la alimentara aia unde era tanti Nuti vanzatoare, ca mereu ne pastra doar ce era mai bun... vrabioara calitatea intaia.
O sa scriu tot mai mult pe blogul asta, ca imi place. ma descarc. Imi aduc si eu aminte si poate o sa citeasca cineva... Clementina ma citeste zilnic. Am lasat-o si pe ea sa scrie. Adica eu n-am vrut initial, dar a invatat-o nepotul...

Un comentariu:

Savin BADEA spunea...

Stimate Domnule Prisăcaru,
Nu sunteţi singurul pensionar propietar de blog. Eu mi-am făcut 7 şi tot pensionar sînt. Daţi clic pe numele meu , citiţi şi comentaţi. Daţi-i înainte şi fără grijă. Succes! Savin BADEA