joi, 28 iunie 2007

Nervi coreeni

Cu amaraciune in suflet, vad ca unii se intreaba daca eu chiar exist.... nu conteaza ca uneori si eu ma intreb daca ce se intampla in jurul meu exista cu adevarat, sau e doar un vis urat... doaman clementina imi spune sa nu ma mai inervez asa usor, ca nu se merita.
Dar am citit azi ceva ce mi-a facut tare multi nervi... Mie imi place presa crestina, asa ca rareori mai citesc un ziar din asta... angajat politic. Dar am citit azi un articol despre comunismul din Coreea de Nord. Scris de unul, Chiotea. Tare prost. Povesteste omul cum pentru prima oara in 13 ani de cariera a plans la telefon in timp ce vorbea cu sotia lui pentru 4,5 euro minutul. Scump dom'le, scump! Dincolo plansul era mai ieftin. Penibil. Capitalsit pana in maduva oaselor! pai ori plangi, ori socotesti, tovarasu Chiotea? Am fost si eu in Coreea... acu multi ani. Doamna Clementina isi aminteste. Tare frumos. Toata tara era bucuroasa sa ne primeasca. Ne strigau numele. Ma rog, nu al meu in mod special. eram acolo cu o delegatie de la uzina. Ce vremuri... I-am cumparat de acolo o ie romaneasca calitatea intai. Plus un goblen cu niste flori. Si ce sarmalute ne-au dat sa mancam... Dar ne-a fost frica... auzisem ca astia mananca si caini ...

Niciun comentariu: