vineri, 22 iunie 2007

drum pe vreme de canicula

am fost astazi la casa de pensii din vitan sa ma interesez de chitantele trebuincioase pentru recalcularea asta din noiembrie. ca se recalculeaza iar cu anii de CAP cu draci cu laci... n-am prins loc in autobuz dar nu ma plag, nu ma intereseaza, nu ma intereseaza pe mine locul in masina, ca daca tinerii astia sunt niste magari nu ai ce sa le faci. ca i-a si zis la o fetiscana dintrasta, zic mai, hai ca stai pe scaunul meu nu zic nimic, dar sa te si labartezi pe tot culuarul... ca esti fata ma, daca erai baiat mai intelegeam. nici nu termin bine cu ia, ca ma trezesc cu un domn ca ma calca pe picior si mai eram si in sandale. omul era de varsta mea, daca era copil mai intelegeam. zic hai domne ca m-ai calcat pe degetul mic de la picior. las-o dracului. sincer sa fiu mi-a venit sa-l si pocnesc. mi-a venit sa-l pocnesc. eu am mai avut o unghie care mi-a murit. am stat cu rostopasca o jumatate de an si degeaba. cand sa cobor, era o doamna in fata usii. n-am mai intrebat "coborati, nu coborati" ca era la mintea cocosului. se deschide usa si cucoana nimic. zic da-te domana ca raman dracului in autobuz, stai ca vaca pe scara. la care ea, firial dracu, zice, te cauta moate acasa si nu te gaseste. huuuooo, vaco care esti, zic. si cand a plecat autobuzul am dat si eu cu sacosa in usa. pai se pune in usa domne si nu coboara? asa e, mi-a dat dreptat un pensionar care asteptat masina 135. asa e, zice, aveti dreptate.
ce sa mai, am ajuns la ghiseu un pachet de nervi. m-a izbit nenorocitul ala de aer conditionat de am ajuns acasa mai mult mort decat viu. luni iar ma duc la casa de pensii in vitan. noi asta de dupa 94 trebuie sa venim intre 25 si 1 iulie. n-am stiut. acum stiu. si ca sa nu mai ma trambaleze la registratura am luat si o ciocolata africana cu alune sa o dau la fete ca sa ma rezolve repede. pana acasa s-a cam muiat dar am pus-o la congelator. duminica de cu seara o scot de la congelator si o pun la frigider.

Niciun comentariu: