miercuri, 11 iulie 2007

L-am prins pe Marian ca si-o lua

Mi-e si asa sa va spun, dar ce sa mai, am discutat toata chestia si cu Clementina si am hotarat ca e mai bine sa aflati de la noi, decat de la cine stie ce derbedeu din blogosfera.

Deci, cum va spuneam, Marian, nepotul meu, baiatul cel mare al lui Merisor, fetita mea, a dat anul asta testele nationale, pe care spre cinstea lui le-a trecut cu bine, cu frumoasa medie de 8,92, la ei acolo, la Braila.

Apoi, a venit sa sada la bunici, la noi, adica. Si, cum va spuneam, ce sa mai, sunt foarte, foarte suparat. I-au adus Merisor si Victor, ginere-miu, calculatorul aici la noi si ce credeti ca facea Marian ieri, ziua in amiaza mare, cand m-am intors eu de la aprozar? Ei bine, dragi cititori, Marian se uita pe internetu asta la niste dezbracate si si-o lua!

Da, si-o lua, la paispe ani abia impliniti, acu' in mai, facea treaba aia rusinoasa, care pe vremea mea se face doar in armata, sau chiar si dupa aceea. L-am mustruluit, am vorbit cu el, i-am zis: 'ma tataie, tu nu ai ma jocuri pe calculator?". Clementina nici nu i-a mai dat sa manance aseara.Zicea ca sa se invete minte.

Nu stiu ce sa ma mai fac cu el, ca e cuminte ca o fata mare, da' sa faca una ca asta? I-am zis ca nu e bine, ca aia, ca sa se faca si el mai mare, in fine, cum se face. Acuma, altceva vreau eu sa va intreb. Chiar asa, stimati cititori, dumneavoastra...?

Niciun comentariu: