vineri, 27 iulie 2007

iar l-am prins pe marian ca si-o lua

imi ies din papuci. nu stiu cui sa ma adresez. aseara pe la 11 ma trezesc sa beau un pahar cu apa. noi avem semidecomandata, adica trec prin sufragerie ca sa ajung in bucatarie. cand deschid usa, il vad pe marian ca ...
mi-era rusine de rusinea lui, nu mai puteam sa ma intorc inapoi in pat ca deja ma observase si se precipita. n-am putut sa dau in el ca nu e al meu, zic "mai tataie, iar?". domnii mei, vreau sa discut cu un doctor. daca din intamplare acceseaza blogul, sa-l rog, cat m-o costa, nu coteaza, ce sa fac cu copilul? cat m-o costa m-o costa, nu coteaza dar vreau sa-i scot din obicei treaba asta. ca la el devine un obicei. copil de paisprezece ani? nu se poate chiar asa, nu se mai poate. am discutat cu clemetina, zic "nu-l mai lasam la calculator", zice "degeaba, face la reviste din astea de moda". noi mai tinem reviste de moda nemtesti din anul 1981. "face la ele" zice clementina. bun, atunci ce facem?

3 comentarii:

Anonim spunea...

ai sa ti-o iei pe coaja intr-o zi

Anonim spunea...

Domnule Prisacaru, eu zic sa il lasati pe baiat in pace. Uitati de legendele astea cum ca i-ar face rau!
Mai bine sa se uite la reviste decat sa se duca la prostituate. Sau si mai bine ar fi sa isi gaseasca o prietena de varsta lui, sa se bucure si el de viatza, la cei 14 anishori ai lui!

Timpurile s-au schimbat, cred ca e momentul sa va adaptatzi si dumneavoastra, pensionarii!!!

Anonim spunea...

Imi pare rau sa constat ca oameni in toata firea, pasamite si doctori, ii indeamna pe copiii astia sa si-o ia (cum zice domnul asta, prisacaru) la o varsta atat de frageda. am si eu o nepotica si nici nu vreau sa ma gandesc ce face si cum face. ca de facut face ea ceva. domnul prisacau, va sustin, nu-i mai lasati domnule sa si-o ia toata ziua buna ziua ca o sa ajungem la balamuc. pai ce, e casa de toleranta, doamen iarta-ma