miercuri, 18 iulie 2007

Domnii mei

... ce se intampla, eu m-am saturat de tambalaul asta cu rolling stones si cu alte alea. eu zic asa, de ce nu scrie presa de la noi de frumosul festival 'crizantema de aur' de la targoviste, de marii nostri cantautori, de nemuritoarea margareta paslaru, de romantele pe care dansam cu clementina pana mi se rupeau tenesii de dragasani. o fi buni si rolling stonsii astia, nu zic nu, da-s de-o etate cu mine, domnule. sa iasa si dumnealor la pensie, aici, la noi, si dupa aia le trece cheful de cantat. plus ca eu cred ca domniile lor nu fumeaza doar tigari carpati...

3 comentarii:

Anonim spunea...

ba tu nu esti normal?

pensionarul spunea...

Anonim, daca o singura data mai proferezi astfel de amenintari pe blogul meu de pensionar, ma vad nevoit, cu toata consideratia, sa te sterg de sa-ti mearga fulgii, ma, derbedeule!

Anonim spunea...

imi place blogul. il voi pune la favorite. ce e drept, nu sunt inca sigura daca cred ca este blogul unui pensionar insa... 1. daca e intr-adevar asa, numai bine si voi reveni pe blogul dvs ori de cate ori voi avea timp... si 2. daca e doar o glumita, e una f inteligenta si la locul ei!
toate cele bune!