sâmbătă, 11 august 2007

clementina pe blog?

clementina incepe sa creada ca nu fac decat sa ma prostesc cu acest blog si ca pierd timpul. am incercat pe diferite cai sa-i pun in vedere ca ne aflam intr-o era a comunicarii. ea l-a luat pe nu in brate. m-am gandit ca o fi doar invidia asa ca am rugat-o sa nu ezite sa scrie pe blog atunci cand are dispozitie. pentru incurajare am pus alaturi si un mic sondaj. puteti raspunde selectand una (atentie, numai una) dintre optiuni. va rog sa nu incercati sa selectati doua raspunsuri pentru eu oricum imi voi da seama. sa inceapa scrutinul!

Un comentariu:

Bob spunea...

Domnule, eu am votat si sa stiti ca o sprijin pe doamna Clementina pana la capat. Pai, e dreptul dansei la exprimare si, in plus, se va convinge ca nu-i chiar asa, o joaca, blogul asta. Deci, doamna Clementina, va sunt alaturi si sa stiti ca sotul dumneavoastra are dreptate, suntem intr-o era a comunicarii si trebuie sa ne adaptam. Va asteptam cu cat mai multe posturi. Numai bine! :)