marți, 16 octombrie 2007

rusine Romania!







asadar, acesta este omul deceniului:


sa va fie rusine. nu mai vorbesc despre mine (2 voturi), dar macar domnul adrian nastase merita mai mult. poate sa fie pe podium sau poate chiar pe primul loc. eu nici nu am dorit ca jean sa fie intre candidati insa la insistentele domnului noni ungureanu, care se stie ce fel de rapidist este, am acceptat. dar nu m-am gandit nici o secunda ca el ar putea sa...
sunt dezamagit si ma gadesc serios sa inchid blogul. le multumesc celor care mi-au acordat cele doua voturi si ii dau inca o data dreptate domnului adrian nastase: tara e rupta in doua.




3 comentarii:

Anonim spunea...

ATI REVENIT, DOMNULE? ATI LIPSIT CAM MULT....

pensionarul spunea...

am revenit ca sa ce? ca sa va bateti voi joc... aia e.

Anonim spunea...

Domnule Prisacaru...Nu renuntati asa de usor. Un sondaj nu e elevant...probabil ca multi oameni care ar fi avut alte pareri nici nu au stiut de sondajul Dvs. Am descoperit blogul Dvs si tocmai incercam sa il conving pe tata sa isi faca si el blog ca slav aDomnului are multe de spus si sunt vorbe de pus in rama. Dar ar trbeui sa renunte la forumul de la misiunea casa :))
Mai stati...mai scrieti...o zi faina!